środa, 19 grudnia 2012

Lista prezenotwa

Witajcie :3
Przepraszam, że wczoraj nie było posta, ale stwierdziłam że dzisiaj go dodam i będzie dobrze. Wczoraj pojechałam z rodzicami do Centrum Handlowego, gdzie kupiłam jeansy w reserved, lubię ten sklep, chociaż nie zawsze mają fajne i ładne rzeczy ;) ale chyba każdy sklep taki jest. Oglądałam też lustrzanki, ale nie wiem jaki model bym chciała kupić, może wy coś o tym powiecie? A teraz post "lista prezentowa" , więc zaczynajmy :3

 1. Lustrzanka - Zastanawiam się nad Nikonem, tutaj na fotografii jest akurat Nikon D3000, ale bardziej interesuje mnie Nikon D3100, lubię robić zdjęcia i chcę takowy aparat, chcę ale nie znaczy, że będę akurat go miała, zobaczymy. Jak nie teraz to w nowym roku, który już jest blisko ^^
2 Perfumy Viva La Juicy - pisałam o nich tutaj, mają taki piękny zapach, że zakochałam się w nim! To jest taki mój pomysł, ale co z tego wyjdzie to nie wiem, pewnie ich nie dostanę, bo nawet nie zdajecie sobie sprawy ile mam w domu perfum, a tutaj jeszcze te. Jak skończą mi się ulubione zapachy, to zastanowię się nad tymi ;)
3.Perfumy Marca Jacobsa Daisy - Cudowne, piękne, śliczne! Jest wiele zapachów, ale ten jest taki najpopularniejszy, wiele osób wie jak pachnie ♥
4. Ubrania - Te są przypadkowe, nie chcę vansów, krótkich spodenek, czy czegoś takiego, bo to dostanę, ale na razie jest zima i nie chcę. ;)
5. Świeczki - Chcę jakieś piękne świeczki, nie mówię, że tą na zdjęciu ale jakąś o cudownym zapachu, może być waniliowa *.*
6. Ramki do zdjęć, akcesoria - Chcę jakieś dodatki do pokoju, ale w białym kolorze bo takie są najpiękniejsze, ahh.

Rozmarzyłam się, prawda? Ale to jest właśnie moja cała lista, oczywiście słodycze dochodzą, ale je na pewno dostanę więc nie musiałam tego pisać, bo je chyba każdy otrzymuje. Taka mała rzecz, a cieszy max ;d To na tyle , cześć ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i obraźliwe komentarze nie będą przeze mnie tolerowane. Skomentujesz - postaram się zrobić to samo ♥