niedziela, 21 lipca 2013

CUDOWNA POGODA

HEJ WAM WSZYSTKIM!

U mnie w mieście jest cudowna pogoda! Temperatura dzisiejsza sięgała ponad 30 stopni! Jutro może wybiorę się nad jezioro, ale nic nie jest pewne. Tylko nie lubię być w mieście gdzie mieszkam kiedy jest taka pogoda jak teraz, bo wiem, że mogłabym gdzieś pojechać na wczasy, a nie jadę.. a boję się, że jak pojadę nie będzie tej pogody, która jest teraz, mimo to nastawiłam się na tą samą temperaturę! I jeszcze jedno, nie mam zdjęć, bo wczoraj nie poszłam jednak, to znaczy wyszłam z domu, ale już nie na zdjęcia, bo stwierdziłam, że było trochę za późno, bo nie było słońca. Także lepiej nic wcześniej nie mówić, bo czasem plany nie wychodzą.


U was też pewnie piękna pogoda. Jak mijają wam wakacje? Jedziecie gdzieś, czy może już gdzieś byliście?;)

4 komentarze:

  1. U mnei też Ładnie ;)

    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również nie narzekam na pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się, że lepiej nic nie mówić, bo plany nie wychodzą, zawsze jak się "pochwalę" to nie wychodzi :<

    www.ikaczmarczyk.blogspot.com S Y L L W S O N

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też ciepło :) Właściwie to nie mam planów, wszystko spontanicznie :]

    http://fuckingdelusional.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą przeze mnie tolerowane. Skomentujesz - postaram się zrobić to samo ♥