piątek, 12 kwietnia 2013

Tag-mój pokój

Witajcie. Dzisiaj przychodzę do was z tagiem, a mianowicie będzie to tag-mój pokój, także zapraszam wszystkich do czytania i myślę, że odpowiedzi będą sensowne ;)


1.Jaki masz kolor ścian w pokoju.?
Mój pokój jest w dwóch kolorach, jest to kremowy z jasnym brązem.
2. Lubisz swój pokój.?
Tak, ale jak każdy chciałabym zmienić wiele rzeczy. Jednak jest to jedyne miejsce w moim domu, w którym lubię przebywać sama, może dlatego, że mam widok z okien, na który lubię patrzeć.
3. Co najchętniej chciałbyś/chciałabyś mieć w swoim pokoju.? 
Więc tak, muszę kupić lustro w kolorze białym, chciałabym mieć białe meble, ale to może w przyszłości i piękny gruby dywan w jasnym kolorze.
4. W przyszłości wyobrażasz sobie swój pokój inaczej niż teraz.?
Tak, zapewne będą inne meble, dodatki, bo zmieni się mój styl.
5. Czy dekorujesz swój pokój na różne okazje, np.: Święta Bożego Narodzenia, Walentynki.?
Dekoruję tylko na Boże Narodzenie i Wielkanoc.
6. Opisz swój pokój w dwóch słowach.
Przytulny, mały jeżeli chodzi o wielkość.
7. Jakie wolisz meble: białe, kolorowe, drewniane (itd.).?
Mam drewniane, aczkolwiek chciałabym mieć białe.
8. Twój pokój jest duży, czy mały.? 
Nie jest mały, nie jest duży, można powiedzieć, że jest średni, ale bardziej mniejszy.
9. Wolisz okna z parapetem, czy balkonem.?
Z balkonem.
10. Drzwi do twojego pokoju przeważnie są zamknięte, czy otwarte.? 
Jak jestem sama w domu, są otwarte, jak ktoś jest są przeważnie otwarte, ale jeżeli uczę się to muszą być zamknięte.
11. Podoba Ci się, tak jak masz teraz w swoim pokoju?
Tak, pierwszy raz od wielu lat mogę tak powiedzieć. Jest to tylko mój pokój i mam tu wszystko co moje.

To by było na tyle, myślę, że odpowiedzi po części opiszą mój pokój i upodobania co do wnętrz.

Później napiszę kolejnego posta, także do napisania *___*
OCZYWIŚCIE, RÓBCIE TAKIE TAGI I ZOSTAWIAJCIE MI KOMENTARZE POD TYM POSTEM DO WASZYCH! 

11 komentarzy:

  1. Fajne odpowiedzi ;))
    Też chce biale meblee <3

    the-world-of-miikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. a może dodałabyś zdjęcie ^^ ? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahh ja pragnę mieć własny pokój! :) Niestety dzielę go z siostrami :C.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielu moich znajomych dzieli pokój z rodzeństwem, ja akurat mam szczęście, bo z bratem mamy osobne pokoje ;)

      Usuń
  4. Czekam na kolejnego posta. Fajny tag mogłabym go kiedyś zrb ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, możesz. Dopisałam, że każdy może robić ;)

      Usuń
  5. Bardzo fajny tag, zainteresował mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne!
    zapraszam do mnie --> http://karolina-bebenek-photography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą przeze mnie tolerowane. Skomentujesz - postaram się zrobić to samo ♥