poniedziałek, 31 grudnia 2012

Koniec

          ♥ hej!

Ten post będzie dotyczył niejakiego końca, a mianowicie zakończenia starego roku, a rozpoczęcia nowego. Dla mnie ten rok nie był zły. Ukończyłam szkołę z dobrym świadectewem, poszłam do gimnazjum, poznałam fajnych i niefajnych ludzi, zobaczyłam co to prawdziwa nauka, skończyłam trzynaście lat teraz wchodzę w czternasty rok życia, zakończyłam niepotrzebne znajomości, zaczęłam prowadzić bloga, odnalazłam wiele ciekawych blogów, przeżyłam koniec świata, przestałam na dobre przejmować się opiniami innych, pokłóciłam się z niektórymi osobami i pogodziłam, w tym roku wydarzyło się wiele rzeczy, któych nigdy nie zapomnę, te nie ciekawe mogą wymazać się z pamięci, te dobre muszą pozostać. Myślę, że ten rok będzie lepszy od tego, mimo to, że trzynastka uważana jest za pechową, dzisiaj już trzydziesty pierwszy grudnia, za dwa dni do szkoły, te parenaście dni spędziłam w miłej atmosferze rodzinnej, wyjeżdżałam poza miasto i jeszcze dalej. Ten rok był piękny, nic mi nie pozostaje, aby życzyć wam miłości, spełnienia marzeń i wszystkiego czego tylko zapragniecie. Niech powitanie nowego roku każdy spędzi w gronie rodziny, czy też przyjaciół i żeby powitać go z uśmiechem na twarzy! Ja w tym roku zostaję w domu, ale też będę dobrze się bawić, a wy jak spędzacie dzisiejszy wieczór? No to co ? Następna notka już za rok, trzymajcie się ciepło, pa! ♥


























Przypominam o zadawaniu pytań w komentarzach, bo chciałabym zrobić post z odpowiedziami.

2 komentarze:

Spam i obraźliwe komentarze nie będą przeze mnie tolerowane. Skomentujesz - postaram się zrobić to samo ♥