niedziela, 30 grudnia 2012

Świetnie

      heej!

Właśnie wróciłam z basenu. Pojechałam o 14, weszłam o 15.05 i wyszłam o 17.45. Było świetnie! Pomijając ten temat, dzisiejszy dzień jest również fajny ze względu na liczbę obserwatorów! Jest was już dwunastu, dziękuję! Teraz gdy wchodzę na bloga, zawsze czeka na mnie miły komentarz. Ja również staram się was obserwować, ale wierzcie mi, gdy dostaję około 12 komentarzy i ktoś pisze, że zaobserwował, to nie jestem w stanie wejść na wszystkie blogi. Zaraz będę to nadrabiać. Jutro już sylwester, macie jakieś plany? Ja zostaję w domu, ponieważ nikt nie miał wolnego domu. No dobrze, jak na razie to tyle. Idę zrobić jakieś zdjęcia i zaraz je tu wstawię, ponieważ lubię jak zdjęcia są świeże! Czee ;*



























Żeby nie było, że nie ma zdjęć z basenu, po prostu nie wzięłam aparatu, z resztą nigdy nie biorę. ;)

2 komentarze:

Spam i obraźliwe komentarze nie będą przeze mnie tolerowane. Skomentujesz - postaram się zrobić to samo ♥