niedziela, 30 grudnia 2012

Haul

          ♥ Hej!

Wczoraj byłam w Centrum Handlowym, nie kupiłam nic, bo głównie pół dnia spędziłam w Ikei, jak zawsze. Później już nie miałam czasu na inne sklepy. Kupiłam sześć rzeczy. Jestem z nich jak na razie bardzo zadowolona. Wczoraj miałam napisać tą notkę, ale Liebster Blog Award zajął mi bardzo dużo czasu. Więc dodaję go dzisiaj, taki post z rana, na dzień dobry! Teraz pokażę wam zdjęcia produktów, zaczynajmy!
























Świeczka zapachowa, według mnie waniliowa. Pachnie cudownie!  Cena: 4.99!



























Wazon, na zdjęciu może tego nie widać, ale ma lekkie uwypuklenia w kształcie kropek. Już taki mam, ale nie zaszkodzi mieć dwóch takich samych.  Cena: 1.99!


























A do wazonu kwiatek! Mam w domu biały, dokupiłam fioletowy. Cena: 2.99!




































Lampion w kolorze białym, jest przecudny! Cena:12.99!


























To są gwiazdki na lampionie, wieczorem powinny odbijać się na ścianie.


























Osłonka na doniczkę, miałam wziąć dwie małe, ale wzięłam jedną średnią. Cena: 7.99!


























Ramka na zdjęcia, można ją postawić i powiesić, ja osobiście wolę tą ramkę w wersji stojącej. Jak widać na zdjęcia ma uwypuklenia znowu w kształcie kropek! Jak wazon dosłownie! Są one położone blisko i obok siebie, ramka w kolorze białym, jak prawie wszystko w tym haulu! Cena: 15.99!


Jak widzicie ceny są śmieszne, za takie fajne dodatki można na prawdę wydać grosze i mieć fajnie urządzony pokój, także zapraszam do Ikei! Ja do siebie tym razem kupiłam tylko to co wyżej, ale do innych części domu kupiliśmy wiele fajnych rzeczy. To ja kończę, czee ;*
(Nie chciałam się chwalić, bo nie ma czym, po prostu chciałam zrobić haul.)

6 komentarzy:

  1. ładne zdjęcia.
    dziękuje, że odwiedziłaś mój blog
    http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam świeczki zapachowe<3
    Podoba mi się tu dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam ten lampion, jest świetny ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. piekny lampion i wazon:)
    uwielbiam takie biale dodatki:)
    swietny blog, zapraszam do mnie: http://justynasinspirations.blogspot.com/
    moze spodoba ci się moj blog i rowniez zaobserwujesz:)bedzie mi bardzo miło:)
    pozdrawiam:***

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się lampka i lampion xD

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą przeze mnie tolerowane. Skomentujesz - postaram się zrobić to samo ♥