poniedziałek, 14 stycznia 2013

Spacer i pięćdziesiąty

              Cześć!

Właśnie przed chwilą wróciłam ze spaceru z psem, chodziłam z nim około 20 minut i już mam dość, więc przyszłam do domu. Z nim nie da się iść normalnie, bo ciągnie i skacze po śniegu. Zawsze gdy z nim wychodzę to śmiać mi się chce, szczególnie zimą. Dobrze, że wyszłam wcześniej bo teraz strasznie pada śnieg i do tego wieje wiatr, w tym momencie by sobie siedział i czekał aż z nim wyjdę, bo na taką 'śnieżycę' bym nie poszła^^ Miałam wziąć aparat, ale w jednej ręce pies w drugiej aparat, to w ogóle nie ma sensu, więc stwierdziłam, że tym razem aparat zostanie w domu. Odbiegając od pierwszej części tematu przejdę do drugiej. Ten post jest pięćdziesiątym na tym blogu! Udało się, oby przetrwać do setnego, mam nadzieję, że się uda, ale to za półtora miesiąca, może wcześniej! Żegnam was ♥



Drzewo, a właściwie jego konary. Zdjęcie z końca lata 2012. <3 W sumie nic takiego, ale nie mam innych zdjęć ;)

13 komentarzy:

  1. Gratuluję 50-ciu postów. :)

    Zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety mój pies też nie umie iść spokojnie : /.
    A tak poza tym to gratuluje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Omomommm ;3
    No gratulacje tylu postów .
    Ja kiedyś też sobie obiecałam , że dotrwam do tylu x3

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę następnych 50 postów ! :)

    Może obserwujemy ? :) Jeśli dodasz się do obserwatorów mojego bloga zostaw link do siebie, a odwdzięczę się :)
    codziennie-karina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już się dodałam :)
      Napisałaś, że się dodałaś, ale nie ma Cie w obserwatorach. Mogłabyś sprawdzić ? Z góry dzięki :)

      Usuń
    2. Wybacz, musiałam coś przeoczyć. Teraz już wszystko powinno być dobrze ;)

      Usuń
  5. Ja ze swoim psem nie mogę wyjść zimą na spacer na dłużej niż 10min., szybko jej się zimno robi ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój pies lubi i nie jest mu zimno, bo ma dużo sierści na zimę, a latem go obcinamy ^^

      Usuń
  6. a mój piesek miał wstrząs mózgu :C na szczeście już wszystko dobrze...


    http://sarabrych.blogspot.com/ <- zapraszam do obserwowania mojego bloga , dopiero zaczynam :) !

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję 50 postów ;) Fajne zdjecie ;D

    zapraszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zdjęcie. Ehh, lato tak szybko poszło ;_;

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajniusie zdjęcie.
    Nagłówek masz boski ♥

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą przeze mnie tolerowane. Skomentujesz - postaram się zrobić to samo ♥