piątek, 12 kwietnia 2013

Planuję

Witajcie po raz kolejny dzisiaj, tak jak obiecałam piszę kolejnego posta. Teraz postanowiłam, że będę starała się pisać dwa posty dziennie, ale mam pytanie czy chcielibyście, aby były dwa, czy może jeden wam wystarczy? Ostatnio zaniedbałam bloga, bo nie pisałam. To wygląda tak, że raz piszę, raz nie. Już nie mogę doczekać się wakacji, wtedy będę mogła poświęcić każdy dzień na kilka postów, chociaż kilka postów, to może być trochę nudne. Zobaczymy, jak na razie zbliżamy się do pewnego wydarzenia na moim blogu, będzie to jedno z najważniejszych moim zdaniem, ale o tym niebawem. Kiedy loguję się na bloga, myślę o komentarzach, o tym kto przeczytał notkę, kogo zainteresowała i naprawdę cieszy mnie jeden komentarz! Chociaż z miesiąca na miesiąc przybywa. Zaczęliśmy kwiecień już 12 dni temu, z tej okazji dodam zdjęcie z całego poprzedniego miesiąca blogowego. Na dzisiaj to już koniec, do jutra
♥♥♥♥♥♥♥♥


14 komentarzy:

  1. Mogłabyś rb czasem 2 porty jeden jakiś tematyczny a drugi o twoim dniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak ja też już się nie mogę doczekać wakacji!:) ciekawa jestem co to za wydarzenie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dowiecie się już niedługo, bo w tym tygodniu ;) może nawet jutro, albo w środę. ;)

      Usuń
  3. 2 posty dziennie są Ok ;))
    fajny mix ;c

    the-world-of-miikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, w takim razie postaram się robić dwa ;)

      Usuń
  4. ja juz niedlugo mam wakacje:D:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę , że pomysł z pisaniem postów dwa razy dziennie jest bardzo dobry ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że jeden post dziennie wystarczy :)Fajny miks zdjęciowy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość chyba uważa, że dwa posty. ;) Jednak postaram się pisać przynajmniej jeden, ale dwa to maximum :)

      Usuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą przeze mnie tolerowane. Skomentujesz - postaram się zrobić to samo ♥