poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Nowy i inspiracje

Cześć wam.
Jak zauważyliście mam nowy nagłówek na blogu. Od razu mówię, że zrobiłam go sama, ale zdjęcia wzięłam stąd, ta strona jest bardzo fajna i inspirująca, z resztą jak ta. Dla mnie te strony są takie same, ale jednak inaczej się nazywają. Jest tam masa zdjęć o różnych tematykach, także polecam wam je w stu procentach. Znajdziecie tam mnóstwo inspiracji i zdjęć, które możecie wykorzystać np. do nagłówków u was na blogach, czy też do czegoś innego. Kiedy znalazłam te strony od razu wiedziałam, że będę tam częściej zaglądać, większość z was już pewnie wie o ich istnieniu, ale ci, którzy nie wiedzą, to wejdźcie i zobaczcie, może znajdziecie coś co przypadnie wam do gustu. Odbiegając od tematu postu, to chciałabym wam podziękować za głosy oddane w poprzednim poście, na temat ile ma być postów dziennie. Większość chce dwa, ok. postaram się tym razem! I przepraszam też, że nie pisałam cały weekend, ale nie było mnie w domu i nie korzystałam z laptopa, na tyle, żebym mogła napisać coś tutaj. U mnie wiosna już jest, w końcu, także póki co korzystam. :)


3 komentarze:

Spam i obraźliwe komentarze nie będą przeze mnie tolerowane. Skomentujesz - postaram się zrobić to samo ♥