wtorek, 23 lipca 2013

Wszystko spontanicznie

Hej wam wszystkim

Dzisiejszy post będzie dotyczył całkowitego spontanu związanego z wakacjami i wyjazdami. Ja zawsze mam tak, że planuję sobie cudowne wakacje za granicą, 2 tygodnie, słońce, plaża, czysty raj. Ale czasem wychodzi wszystko spontanicznie. Nie mam żadnych planów, siedzę sobie w domu, nie robię nic, ale nagle myślę, po co siedzieć w mieście? Lepiej gdzieś wyjechać, więc pewnie tak będzie i w tym roku, na pierwszych wczasach byłam, jeszcze trzy wyjazdy przede mną, w tym morze, jezioro i miasto i jestem max zadowolona, ale tak naprawdę nie znam dokładnych dat, więc wszystko się okaże na dniach;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i obraźliwe komentarze nie będą przeze mnie tolerowane. Skomentujesz - postaram się zrobić to samo ♥