środa, 24 lipca 2013

Chcę trochę chłodu

WITAJCIE!

Jak widzicie po temacie postu ~ 'chcę trochę chłodu' , w zatłoczonym mieście nie da się wytrzymać. Robię wszystko żeby było chłodniej, ale niestety.. chłodne napoje z lodem, wentylator, lody, klimatyzacja w aucie? ok. ale na dworze i tak upalnie. Co w takie dni robić? Nic, tylko siedzieć w domu z wentylatorem i odpoczywać, popijając nestea z lodem, ale co dalej? W taki sposób człowiek szybko się nudzi. Lepiej chyba już wyjść na dwór i spotkać się z przyjaciółmi, a nawet już iść do nich do domu. Ja osobiście dzisiaj wyszłam w upał z domu na dwór i powiem wam, że słońce strasznie przygrzewało.. Jeszcze kiedy pomyślę o weekendzie i o temperaturze, która będzie, to aż mi się wszystko odechciewa. Miejmy nadzieję, że nie będę siedziała w domu i pojadę nad jezioro, basen czy tez nad morze. Oby.. Ale mimo wszystko ławka w cieniu dzisiaj była najlepsza (Nie wiem w sumie dlaczego, ale od dziecka chcę mieszkać nad morzem, haha, ale gdybym już tam miała mieszkać to nic bym nie robiła tylko plażowała all day ♥ , ahh, marzenia).


ehh, kiedy patrzę na te zdjęcia, to chce mi się płakać. Tam jest tak pięknie, a mnie tam nie ma.. Chciałabym tam być cały miesiąc z moimi przyjaciółmi.. ale to raczej nie możliwe.. chociaż pomarzyć zawsze można, bo to nic nie kosztuje, a w jakimś stopniu wierzę, że kiedyś wszystkie marzenia się spełniają :) 

4 komentarze:

  1. Wybierz się na basen w takie upalne dni ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też jest strasznie gorąco :/


    Obserwujemy? Jeśli tak to zrób to pierwsza i poinformuj mnie o tym w komentarzu :)
    you-have-to-believe-in-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pościk i bardzo łaaadny blog ! <3 oO
    zapraszam do siebie :)
    photoboook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą przeze mnie tolerowane. Skomentujesz - postaram się zrobić to samo ♥