środa, 31 lipca 2013

PLANUJEMY

hejeczka

Kilka dni mnie nie było, ale już powracam i zaczynam znowu pisać! Ostatnio planuję tyle rzeczy, że o wszystkim zapominam.. miałam dodać posta, no ale zapomniałam, wstyd się przyznać, ale z drugiej strony są wakacje i chcę spędzać trochę czasu na powietrzu i bez laptopa, tableta, komórki... wystarczy mi tylko natura, przyjaciele i czas wolny, którego z dnia na dzień jest coraz mniej. Ubył już calutki miesiąc wakacji.. nie chcę wracać do szkoły.. chcę mieć wakacje cały czas, chociaż z perspektywy czasu chcę być z przyjaciółmi dzień w dzień, czasem wystarczy w szkole. Ale ostatnio z przyjaciółmi planowałam też wakacje za rok, nie będę nic mówiła, ale moje marzenia w końcu się spełnią, oby.. ale będę dobrej myśli:) Ale wtajemniczę was za kilka miesięcy, kiedy wszystko będzie tak bardziej pewne. No to czekam rok... strasznie to brzmi.

1 komentarz:

  1. Jaki śliczny wygląd bloga *o*
    Obserwuję, będę częściej wpadać;)
    Zapraszam do mnie
    http://meown-meoww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą przeze mnie tolerowane. Skomentujesz - postaram się zrobić to samo ♥