piątek, 21 grudnia 2012

Uwielbiam

Witam was ;3
Wczoraj chciałam dodać post, ale przy zapisywaniu wystąpił błąd i okazało się, że nie mam internetu. Dzisiaj jak przyszłam ze szkoły, to też go nie było, ale później naprawiłam tą usterkę, zdarzającą się często. Niestety. Mój dom zaczął wpadać w nastrój świąteczny, zacznijmy może od mojego pokoju? W nim znajduję się już mała choinka światłowodowa, na oknie zawisł dzwoneczek, na drzwiach przykleiłam dwie gwiazdki, ubrałam mały stroik i wieczorem palą się świeczki. To jeszcze nie koniec ozdób w moim pokoju, ale jak coś się zmieni dam wam znać. Oczywiście salon, to miejsce gdzie stoi choinka, gdzie zawsze siadają goście i oglądam najlepsze filmy, bo telewizor jest największy w domu. Co do choinki to mój tata przywiózł ją wczoraj i zawiesił razem z mamą tylko gwiazdę na szubki i światełka, jedne są białe, a drugie kolorowe, czyli łącznie dwie paczki światełek. W salonie są stroiki, świeczki, ozdoby i wiele innych. Nie mogę się doczekać wkłuwania w pomarańcze goździków i robienia nimi różnych wzorków. Dzisiaj powieszę na choince bombki, zawieszki i różne inne ozdoby. Oprócz tego dzisiaj jest piątek, czyli koniec tygodnia, a zarazem rozpoczęcie długiego weekendu, dni wolnych. W szkole nie mieliśmy wigilii, chyba jako jedna klasa w szkole, nie wiem  dokładnie, mimo to i tak przynieśliśmy opłatek i dzieliliśmy się. Na niektórych przedmiotach śpiewaliśmy kolędy! Według mnie zabrakło wigilii klasowej i tego klimatu, ale mimo to umieliśmy się zgrać i życzyliśmy sobie wszystkiego dobrego na święta! Oj, oj. Rozpisałam się, chciałabym wam jeszcze powiedzieć, że zastanawiałam się nad zawieszeniem bloga, ale czy to ma sens?





























Założyłam aska (pytajcie o co chcecie) - mój ask

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i obraźliwe komentarze nie będą przeze mnie tolerowane. Skomentujesz - postaram się zrobić to samo ♥