wtorek, 18 grudnia 2012

Czas

Witajcie ;3
Przepraszam, że wczoraj nie napisałam żadnego posta, ale nie mam czasu. Przychodzę ze szkoły, zjadam obiad, odrabiam lekcje, uczę się, a gdzie tu czas na bloga? No właśnie, obiecuję że to się zmieni, bo czasem piszę posty z przymusu późnym wieczorem, tylko dlatego aby był jakiś post z każdego dnia. Ale czy o to chodzi, aby ciągle pisać o tym samym, o tym jak w szkole i o tym że się uczyło? NIE. Nie mam pomysłu na notki, ale wiem, że może podsuniecie mi jakiś pomysł, bo sama nie dam rady, a wiem że kilka osób mnie czyta. Nie chcę, aby mój blog był nudny, więc jeszcze raz, pod tym postem TYLKO pod tym napiszcie mi pomysły na nowe posty, z góry Dziękuję :)



































Wieczorem postaram się napisać moją listę prezentową na ten rok. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i obraźliwe komentarze nie będą przeze mnie tolerowane. Skomentujesz - postaram się zrobić to samo ♥