piątek, 7 grudnia 2012

Perfumy

Cze!
Jak pisałam we wcześniejszym poście byłam w centrum handlowym, ponieważ mój brat chciał tam coś zobaczyć, więc skorzystałam z okazji i pojechałam razem z nim. Nie chciało mi się chodzić po sklepach, ale to nie byłabym ja gdybym nie weszła do jednego, oczywiście odwiedziłam z kilka sklepów. Przymierzałam swetry, ale żaden mi nie pasował, jeden za krótki, drugi za długi a w trzecim wyglądałam jak w worku -,- Później poszłam do innego sklepu i kupiłam koszulę, marzyła mi się taka od dawna i już ją mam. Zawsze jak jestem w sklepach wchodzę do Sephory lub Douglasa, tym razem do Douglasa, jejkuu! Zobaczyłam ładne opakowanie, okazało się że są to perfumy Viva La Juicy, psiknęłam na papierek i zakochałam się ♥ Zdecydowanie najlepsze perfumy, były też perfumy Marca Jacobsa, Daisy też śliczne, chciałabym takie, ale jak na razie obejdzie się bez nich. Te perfumy mają taki specyficzny zapach, nie mogę go określić, mogłabym je wąchać, wąchać i wąchać! ♥♥ Gdy wychodziłam z centrum weszłam do McDonaldsa i zamówiłam nuggetsy z sosem słodko kwaśnym a do tego małe frytki, niby nic, ale mi smakuje! Później już jechałam do domu, gdzie napiłam się ciepłej herbatki i teraz piszę do was. Sama nie wiem dlaczego tytuł posta odnosi się do perfum, ale niech będzie. Kocham ich zapach i niech tak pozostanie. awawaaww, mikołajuu wiesz co chcę dostać :) A teraz kilka zdjęć z przed chwili:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i obraźliwe komentarze nie będą przeze mnie tolerowane. Skomentujesz - postaram się zrobić to samo ♥