sobota, 14 września 2013

Nic nie można

Witajcie.
Wiem, że mnie długo nie było. Nie mam zamiaru się usprawiedliwiać. I nie będę tego robić. Rozumiecie jak jest. Jest źle. Jest niedobrze. Jest okropnie. Ostatnio zdałam sobie sprawę, że w końcu na mojej drodze coś stało się zupełnie innego, dobrego, niezwykłego. Nie. Jednak nie. Myliłam się i to bardzo. Niektóre przyjaciółki bardzo zawodzą. Nie są nimi. Jednak muszę żyć w zgodzie. Bo ja traktuję ludzi tak, jakbym chciała aby mnie traktowano. Rozumiem. Czasami robię źle jak każdy, ale niektórzy posuwają się za daleko. Te głupie żarty i docinki sobie nawzajem nie są niczego warte. Nie warto jest mówić, że się kogoś kocha. Nic nie warto. Moje życie zmienia się, pod względem zmiany charakteru, otoczenia, przyjaciół. Teraz wybieram. Wiem na kim mogę polegać i na kim nie. Nie chcę się rozpisywać, nie ma potrzeby. Tak samo z blogiem. Napiszę wprost nie mam na niego czasu, szkoda mi marnować swój cenny czas, bo wolę go poświęcić dla ważniejszych spraw. Robię źle, że go zaniedbuje. Ale postawiłam sobie warunek. Przynajmniej trzy posty tygodniowo. Tyle mogę poświęcić. Nic więcej. Jeżeli znowu mi się nie uda. Nie usunę go, zostawię z zakańczającym postem i podziękuję za wszystko. Będziecie mieli dostęp do niego, ale mnie już tutaj nie będzie. Trudno mi to wszystko skończyć, ale takie jest życie. Coś robimy, potem kończymy. Dla niektórych jest to dobre, dla niektórych nie.
Początek roku szkolnego. Nowe wyzwania. To już trzeci tydzień szkoły od poniedziałku. Ostatnio chodzę tam przez jedną osobę. Uwielbiam wstawać rano i myśleć, że będzie dobrze. Teraz sprawy się potoczyły inaczej. Trudno mi niektórym spojrzeć w oczy. Bardzo trudno. Nie będę zanudzać, następny post już niebawem.


#chcę#już#święta#Bożego#Narodzenia#wtedy#wszyscy#wydają#się#tacy#sztucznie#mili#ale#nikt#nie#mówi#o#problemach#bo#zapominamy#chociaż#na#chwilę#jaki#ten#świat#jest#okrutny#


1 komentarz:

  1. Też miałam podobne przezycia niestety :/

    Zapraszam również do mnie na bloga ;) www.ilonastejbach.blogspot.com
    Jeśli obserwujesz? Napisz, a na pewno z miłą chęcią zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą przeze mnie tolerowane. Skomentujesz - postaram się zrobić to samo ♥