wtorek, 15 lipca 2014

Po długim czasie

Hej wszystkim!
Nie wiem, czy ktoś tu jeszcze zagląda, czy nie, ale postanowiłam się odezwać. Wiem, że bardzo długo mnie tu nie było, ale musiałam ogarnąć swoje sprawy prywatne i dałam sobie spokój z blogiem. Nie chciałam, żeby to wszystko tak się potoczyło, ale wyszło jak wyszło. Mogę wam w skrócie napisać, co robiłam przez ostatnie 10 miesięcy. A więc skończyłam drugą klasę gimnazjum z zadowalającymi wynikami, teraz czeka mnie moim zdaniem najtrudniejszy rok w gimnazjum, bo będą testy i wybór nowej szkoły, a do tego ogromna dawka stresu! Ogólnie poznałam bardzo świetne i cudowne osoby, a jest ich tak dużo, że każda ma w sobie coś innego;) Smuci mnie tylko to, że mieszkają w innych miastach, ale jest internet, są samochody, którymi można dojechać, więc damy radę! Drugi tydzień wakacji za nami, a ja nadal ich nie czuję.. Może dlatego, że od razu na początku wyjechałam za granicę i nie nacieszyłam się początkiem wakacji w Polsce. No niestety, w tym wieku już żadne święta nie są dla mnie frajdą, jak to kiedyś bywało;) Jeszcze 3 wyjazdy wakacyjne przede mną, ale wszystko w swoim czasie i na spontanie, bo tak lubię najbardziej!;) Opalona już jestem, wypoczęta też, więc niczego mi nie brakuje.. no może jednej rzeczy, ale da się przeżyć. Nie wiem co będzie z blogiem, po prostu chciałam napisać kilka słów po długim czasie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i obraźliwe komentarze nie będą przeze mnie tolerowane. Skomentujesz - postaram się zrobić to samo ♥