czwartek, 22 sierpnia 2013

Coraz bliżej, a czas ucieka

Tak wiem, długo mnie tu nie było, ale korzystam z wakacji, a właściwie to już z ich końca. Nie chcę myśleć o szkole i o tym co mnie czeka, ale wiem, że ten rok też szybko zleci i znowu będą wakacje. Ale nie chce znów mówić o szkole. Może powiem co u mnie się dzieje/działo. Więc tak, każdy dzień spędzam z przyjaciółmi, są to najlepsze dni.. Niepowiedziane, że wgl już nie ma mnie w domu.. jestem! Niestety, nie miałam czasu ostatnio na nic, bo w domu byłam głównie do południa i wieczorami. Wszystkie wyjazdy też już się skończyły, już nigdzie nie jadę, ale niepowiedziane, że we wrześniu, w roku szkolnym nigdzie nie pojadę, może nad morze.. zobaczymy. Aktualnie zaraz wychodzę i muszę już kończyć, a wam życzę udanie spędzonych wakacji, które dobiegają końca, ale myślę, że jak pójdziemy do szkoły, wpadniemy w rutynę i oby do marca, do wiosny, pierwszego słoneczka i pierwszych ciepłych dni.. ahh, marzy mi się teraz taki czas.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i obraźliwe komentarze nie będą przeze mnie tolerowane. Skomentujesz - postaram się zrobić to samo ♥