poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Już niedługo

WITAM WAS :)

Dzisiejszy post będzie bardziej o tym co nas czeka już za kilkanaście dni.. A mianowicie szkoła. Z jednej strony się cieszę, a z drugiej nie. Cieszę się bo w końcu zobaczę moją klasę i znajomych, ale jednak ta nutka smutku też jest, bo wiem, że to gimnazjum, druga klasa, trzeba się uczyć, uczyć, uczyć. Ten cały stres przez kolejne 10 miesięcy, coś nie do pomyślenia. Nie chcę kończyć wakacji, chcę aby trwały jeszcze dłużej.. pamiętam koniec roku szkolnego, pamiętam jak razem z przyjaciółmi poszliśmy to uczcić do pizzerii, wydaje mi się jak by to było wczoraj. Teraz pójdziemy pożegnać wakacje pewnie w podobny sposób. Ale póki co, są wakacje i cieszę się z tych ostatnich chwil. Nie wiem dlaczego, ale w szkole zawsze mi się dłuży, chodzi mi o te miesiące w niej, a wakacje? Uciekają zbyt szybko.. Ale cieszy mnie fakt, że pójdę we wrześniu, poczekam 3 miesiące i będą święta BN i sylwester.. Ahh, później skończy się zima, wiosna, maj, czerwiec i OBÓZ! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥ 



1 komentarz:

Spam i obraźliwe komentarze nie będą przeze mnie tolerowane. Skomentujesz - postaram się zrobić to samo ♥