piątek, 12 lipca 2013

rainy time

CZEŚĆ

Na wstępie chciałabym wam powiedzieć, że pierwszy wyjazd w tym roku na wakacje mi się udał jak najbardziej! Przyjechałam opalona, cały czas świeciło słońce, było ciepło i wgl nic tylko wspominać;) Teraz na dworze już nie jest tak ciekawie, pada deszcz (w tej chwili też), jest zimno, pochmurno, więc siedzę w domu i zmieniam wszystko co możliwe na laptopie, tzn. tapetę, wygląd i wszystko podobne. Zaraz zabieram się za zmienianie wyglądu na blogu! Także musicie poczekać i zobaczycie coś nowego;)



;) 

6 komentarzy:

  1. Fajnie że się opaliłaś <3
    Mnie nigdy nei łapie ,ale cóz taki urok ;p
    Czeekam na wygląd ;p Ale ładny masz ;)

    Będzie mi miło jak zaobserwujesz
    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też pogoda jest nie za ciekawa :)


    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że spędziłaś miło czas :*:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie że Ci sie wyjazd udała ;) Oby tak dalej w te wakacje ;)
    łądny masz wygląd <3
    Miło mi bedzie jak zaobserwujesz
    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ale sliczne zdjęcia :)
    obserwujemy ? :>

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą przeze mnie tolerowane. Skomentujesz - postaram się zrobić to samo ♥