wtorek, 16 lipca 2013

Iced coffee

CZEŚĆ WAM

Dzisiaj rano wstałam, zjadłam śniadanie i pomyślałam, że zrobię sobie kawę mrożoną! Miałam wszystkie potrzebne składniki, więc ją zrobiłam. W pewnej reklamie, może znacie ją, może nie, jest sposób na przyrządzenie takowej kawy, zawsze miałam na nią ochotę, lecz nigdy mi się nie chciało jej zrobić! Ale dzisiaj dokonałam rzeczy dość pożytecznej, a mianowicie zrobiłam zdjęcia na bloga i zaraz powiem wam czego użyłam do zrobienia kawy ;)

Potrzebne będą;
- kawa rozpuszczalna 1.5 łyżeczki/ja użyłam kawy z firmy jacobs.
- mleko/nie wiem dokładnie ile go użyłam, po prostu nalałam na oko.
- lód/ja dodałam 3 kostki.
- bita śmietana w sprayu/ja uwielbiam śmietanę, więc na wierzch użyłam jej dość sporo, ale jak kto woli, bez śmietany też może być.
- kakao/ja wierzch bitej śmietany posypałam kakaem.

Całość wyglądała tak:

Ogólnie to nie jestem żadną fanką kawy, wręcz przeciwnie. Natomiast ta kawa nie była zła, jednak moje przekonanie do niej nigdy się nie zmieni i zawsze nie będę za nią przepadała:)

:))


6 komentarzy:

  1. ja natomiast uwielbiam kawę i na taką chętnie bym się skusiła. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja rowniez zaobserwowalam ;)) Mm narobilas mi ochoty na taka kawe , bardzo smacznie to wyglada *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. Omnomnom *.*

    Zapraszamy do siebie:
    www.olcie323.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam mrożona kawę, chyba nie ma nic lepszego na świecie :)
    chętnie wykorzystam twój przepis!

    love, Sandrynshen
    http://sandrynshen.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda bardzo smakowicie :)

    Jak znajdziesz czas, możesz odwiedzić mojego bloga, ale do niczego nie zmuszam . ♥

    http://pamietnik-cwaniary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja także nie przepadam za kawą jest dla mnie za gorzka,ja nie wiem co inni w niej widzą :o.Obserwuję i zapraszam do mnie:Lubie-Inspirowac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą przeze mnie tolerowane. Skomentujesz - postaram się zrobić to samo ♥