środa, 17 lipca 2013

ZAKUPY

HEJECZKA

Dzisiaj przychodzę do was z postem takim bardziej coś ogłaszającym, niektórym przypominającym o przecenach jakie teraz są w większości centrach handlowych! Ostatnio wybrałam się do galerii i kupiłam bardzo dużo rzeczy po okazyjnych cenach. Przeceny sięgają nawet ponad -50% w niektórych sklepach! Postanowiłam napisać takiego posta, bo może ktoś z was jeszcze nie był na zakupach takich "większych", chociaż pewnie jesteście zorientowani;) Dużo ciekawych rzeczy można znaleźć z reserved, polecam wam ten sklep, bo rzeczy mają tanie i świetne! Niestety nie odwiedziłam wszystkich sklepów m.in Zara, H&M i strasznie ubolewam z tego powodu, bo wiem, że tam mogłabym kupić dużo fajnych rzeczy. No ale cóż, niedługo też postanawiam wybrać się do mojego ulubionego sklepu z dodatkami, meblami i wszystkim do wystroju wnętrz jakim jest ikea. To by było na tyle, do jutra;)


A wy, byliście już na zakupach? Co kupiliście? ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i obraźliwe komentarze nie będą przeze mnie tolerowane. Skomentujesz - postaram się zrobić to samo ♥