sobota, 22 czerwca 2013

TRUSKAWKI

cze cze cze <333:***

Dzisiejszy dzień strasznie mi się dłuży.. do tego jest bardzo gorąco, siedzę w domu i mam ochotę na ice tea z lodem, ale niestety odpuszczę sobie, bo gardło mnie boli, a nie chcę tego pogarszać. Tytuł posta to truskawki! W tym roku jem je codziennie, naprawdę codziennie i już mi nie dobrze! Dzisiaj zjadłam truskawki, naleśniki z truskawkami i kompot truskawkowy, a później pewnie zrobię smoothie truskawkowe, bo mam ochotę. W sumie to są jedyne owoce, które mogę jeść codziennie, niestety tylko latem, bo zimą nie ma świeżych.. Jutro powinien pojawić się post o ćwiczeniach i odżywianiu, mam nadzieję, że mi się uda. Teraz kończę i idę gdzieś indziej, nie wiem gdzie, może pójdę pojeździć na rowerze... 

:)

1 komentarz:

Spam i obraźliwe komentarze nie będą przeze mnie tolerowane. Skomentujesz - postaram się zrobić to samo ♥