piątek, 21 czerwca 2013

LATO

hei hei hei ♥


Dzisiaj pożegnałam wiosnę i przywitałam lato! Pierwszy dzień lata zaliczam jak najbardziej do udanych, chociaż dopadła mnie choroba, ale mimo to dzisiejszy dzień spędziłam z przyjaciółką i jej bratem. Było świetnie, hahaha, oby więcej takich dni jak ten! Mogę wam oznajmić, że mam już "wakacje" , w szkole oceny wystawione, wszystko pozaliczane, do szkoły już nie chodzę od poniedziałku, który teraz będzie, w piątek odbiorę świadectwo i lecę na ognisko klasowe <3 Pierwsza klasa gimnazjum zleciała w mgnieniu oka,  myślałam, że będzie się dłużyć.. Jeszcze jedno, bloga mam już ponad pół roku! Dzięki wam jestem do tej pory, postanawiam być lepsza w pisaniu notek i wszytskim co z blogiem związane! Obiecuję, że w wakacje nadrobię wszystko! <3


LATO
GORĄCO
W KOŃCU
KOCHAM
KOCHAM
KOCHAM
!

2 komentarze:

  1. Ja do szkoły nie chodzę od wtorku, a i również wybieram się tam dopiero po świadectwo.
    Lato! o tak! nareszcie! :D
    Udanego weekendu i kuruj się ;)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą przeze mnie tolerowane. Skomentujesz - postaram się zrobić to samo ♥