niedziela, 16 czerwca 2013

beautiful weather

hei hei hei ♥


Znowu mnie nie było, wiem, ale to przez brak weny, koniec roku szkolnego i częsty brak internetu. Teraz wszystko wróciło do normy! U mnie jest wszystko w porządku, jestem strasznie zadowolona, mam dobry humor. Niedługo wakacje i chcę je jakoś zaplanować. Niestety w tym roku zrezygnowałam z wyjazdu zagranicę, bo moi znajomi nie chcieli.. Za to pojadę nad nasze polskie morze, trochę do stolicy i jeszcze w inne miejsca, ale o tym napiszę być może niebawem. Już się nie mogę doczekać, spanie do późna, spotykanie się z przyjaciółmi każdego dnia, wyjazdy na wczasy, jezioro, basen! Nic, tylko czekać <3 Ostatnio też zaczęłam ćwiczyć i całkiem dobrze mi idzie, aż sama się dziwię, codziennie staram się też jeździć na rowerze i jeść zdrowo, skoro mamy lato to należy korzystać. Codziennie jem truskawki i mi się nie nudzą! Szkoda tylko, że sezon na nie jest taki krótki i trzeba kupować paczkowane w marketach.. Może w następnym poście napiszę coś więcej o ćwiczeniach, odżywianiu i o tym co robię, by osiągnąć zamierzony cel! Tymczasem muszę kończyć, czeeeeść!




A wy, gdzie spędzacie wakacje? ;)

5 komentarzy:

  1. Pierwsze zdjęcie jest świetne! ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia. Czekam na post o odżywianiu i ćwiczeniach.
    Obserwuje i zapraszam o mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia ;)
    ja jeszcze nie mam planów na wakacje ;)
    obserwuje i zapraszam: arica-sb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczne zdjęcia, masz talent:) obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  5. morze <333 nie mogę się już doczekać wakacji ;)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą przeze mnie tolerowane. Skomentujesz - postaram się zrobić to samo ♥