piątek, 31 maja 2013

Powrót

Witajcie kochani;*
Nawet nie wiecie jak stęskniłam się za pisaniem postów i tym wszystkim co z blogiem związane! Teraz powracam już na dobre. W jednym poście nie da się opisać niczego co się u mnie działo ostatnio! Spędzam każdą wolną chwilę z przyjaciółmi, rodziną i przy książkach.. Te sprawdziany, które były ważne, napisałam, niektóre zostały oddane z pozytywnymi ocenami, niektóre czekają na oddanie i jestem ciekawa najbardziej matematyki, która poszła mi fatalnie... Mamy wolne, dlatego postanowiłam wziąć się za siebie i napisać tego posta! Ahh, zapomniałabym był przecież Dzień Mamy, w który podarowałam mamie prezen własnej roboty i chyba była zadowolona;)... Były też inne rzeczy, które spowodowały moje niepisanie i złe samopoczucie.. a mianowicie, kłótnia z przyjaciółką na miesiąc.. teraz jest w miarę ok, ale zobaczymy, będzie ciężko, ale mam nadzieję, że wszystko się unormuje do końca. Nawet nie wiecie jak to jest jak kłócicie się z osobą, którą znacie od "piaskownicy", no może niektórzy wiedzą. Przez to zbliżyłam się bardziej z innymi koleżankami i spędzałam z nimi każdy wolny czas. Nie odbyło się też bez spotkań z rodziną przy pięknej pogodzie, grillu.. z reszt pogoda czy nie pogoda, ważne, że razem. Mam wam tyle do powiedzenia, ale nie starczy mi tutaj jednej "strony", tyle się działo... Mam również nadzieję, że nie zapomnieliście o mnie. Teraz postaram się pisać regularnie, obiecują, bo tylko tyle mogę zrobić.. Jutro dzień dziecka, więc życzę wam wszystkiego najlepszego, bo każdy z nas zawsze będzie dzieckiem i jakieś cechy mu zostaną z młodości.. kocham was i wracam na stałe już <3
Co tam u was?

1 komentarz:

Spam i obraźliwe komentarze nie będą przeze mnie tolerowane. Skomentujesz - postaram się zrobić to samo ♥