niedziela, 12 maja 2013

Zawieszam

Cześć. Jak widzicie nie piszę postów, co spowodowane jest tym, że nie mam czasu. Nie chodzi o pomysły, bo one są, ale nie udaje mi się ich zrealizować. Zbliża się małymi kroczkami koniec roku szkolnego, dlatego muszę wykorzystać go w stu procentach. Zawieszenie bloga będzie najlepszym wyjściem, nie wiem jeszcze na ile, ale nie sądzę, żeby to trwało długo. Znowu się rozpadało.. kilka dni ciepła i znowu powrót deszczowej aury.. no nic. Trzymajcie się cieplutko;*
Zdjęcie z tamtego roku.. no niestety, ciągle gdzieś wychodzę, ale nie mam okazji wziąć ze sobą aparatu. Bo jak nie jest rozładowany, to nie ma pogody, nie mam weny i wgl. Także przepraszam, bo ciągle obiecuję nowe zdjęcia, a tak naprawdę nadal ich nie ma.

3 komentarze:

  1. U mnie też pada :(
    Śliczny motyl

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcie :D
    Oj szkoda, ale faktycznie koniec roku zbliża się wielkimi krokami i przydałoby się zabrać za oceny :)
    Udanego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą przeze mnie tolerowane. Skomentujesz - postaram się zrobić to samo ♥