poniedziałek, 24 czerwca 2013

Nasze wspólne zajęcie

hejeczka /


Dzisiejszy post będzie związany trochę z podobnymi zainteresowaniami moich przyjaciółek i moimi. A więc zaczynajmy. Osoby, które czytają mojego bloga już trochę czasu, wiedzą, że kocham fotografię, o czym możecie więcej przeczytać na tym blogu, lub zobaczyć zdjęcia. Pamiętam jak moja koleżanka miała lustrzankę, wtedy myślałam, że to aparat jak aparat, nic nadzwyczajnego, bo miałam wtedy 9 lat i nie myślałam o tym i nie wiedziałam czym to się różni. Teraz już wiem. Od pewnego czasu z moimi przyjaciółkami stwierdziłyśmy, że mamy podobne zainteresowania, czyli fotografia! Kiedy nam pasuje umawiamy się, bierzemy aparat i idziemy nawzajem robić sobie zdjęcia, te które wychodzą zamieszczamy w internecie, te mniej ładne, po prostu zatrzymujemy dla siebie. Przy nich mogę tak naprawdę pokazać na zdjęciach całą moją osobowość i emocje, przy nich mogę się otworzyć.. Myślę, że one też. Zawsze mamy trochę problemu ze znalezieniem miejsca, strasznie długo nam to zajmuje, bo nigdy nie możemy się zdecydować. Chociaż ostatnio wybrałyśmy się od razu, z zaplanowanym miejscem, ubraniami, chociaż szłyśmy bardzo długo, to opłacało się, bo zdjęcia wyszły świetne, skromnie mówiąc. Tutaj na blogu nie zamieszczam najnowszych zdjęć robionych przeze mnie, bo nie mam czasu, aby je tu wgrać i przerobić, aby uzyskać doskonały efekt. No cóż, to by było na tyle. Myślę, że post wam się spodobał, teraz dodam kilka zdjęć z tego bloga, które wcześniej już były :)









I jeszcze jedno, myślę, że pod koniec lipca wyjadę na wczasy, nie będę mówić nic o moich planach, aby nie zapeszyć, dlatego nie będzie postów, później w sierpniu też wyjadę, ale wtedy posty dodawać będę;)

2 komentarze:

  1. Ja razem z przyjaciółkami też spotykamy się w różnych miejscach i fotografujemy siebie ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. B.ładne te zdjęcia.
    Jaki masz aparat ?

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą przeze mnie tolerowane. Skomentujesz - postaram się zrobić to samo ♥