piątek, 28 czerwca 2013

Oficjalnie

Witajcie!


Dzisiaj już oficjalnie rozpoczęłam wakacje, chociaż mam je już od poniedziałku, bo nie chodziłam do szkoły..   z resztą nie widziałam sensu. Dzisiejszy dzień jest to najpiękniejszy dzień w tym roku szkolnym, czyli zakończenie roku! Chociaż na dwa miesiące rozstanę się z całą klasą, którą KOCHAM! I nie będziemy się widzieli wszyscy codziennie.. i nad tym ubolewam najbardziej, bo lepszej klasy mieć nie można i za to z całego serca mogę im podziękować. Jeszcze tylko 2 lata i rozstaniemy się na dobre, chyba tego nie przeżyję, 9 lat z tymi samymi znajomymi, a w pewniej chwili to wszystko się burzy i mamy przed sobą zupełnie nowy świat, nowe szkoły, nowe znajomości. Na razie staram się o tym nie myśleć i żyję teraźniejszością! A wy jak  trzecioklasiści, płakaliście? Ja będę z pewnością.. Moja klasa na dodatek liczy ponad trzydzieści osób, więc to nie będzie takie proste.. no ale powracając do tematu, to cieszę się już wakacjami, chcę je spędzić świetnie, z rodziną i z przyjaciółmi i chcę aby były udane w stu procentach i abym miała co wspominać! W wakacje blog z pewnością będzie bardziej urozmaicony nowymi postami, postami tematycznymi i wgl. BAWCIE SIĘ DOBRZE! <333333333333333333333333333333:*********************
'dzisiaj ostatni dzwonek rozpoczął przed nami 2 miesiące pięknej wolności'
'wykorzystajcie to najlepiej, bo dosyć się naczekaliście'
'♥'

2 komentarze:

  1. Mi też za rok będzie trudno się rozstać z klasą, ale tak już bywa ; (
    Udanych wakacji! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ja na sam koniec trochę się rozkleiłam. ;c

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą przeze mnie tolerowane. Skomentujesz - postaram się zrobić to samo ♥