czwartek, 2 maja 2013

Nowy miesiąc

Nowy miesiąc, czyli czas wielkich zmian, w życiu i tutaj, na blogu. Przepraszam, że dość długo nie było posta, ale po prostu mam teraz dużo wolnego. Były testy gimnazjalne, miałam wolne, teraz majówka. Czas spędzam z przyjaciółmi, nie z internetem. Rozumiem, blog to pewne zobowiązanie, ale kiedy nie mam ochoty pisać nie będę. Wiem, że przez to mogę was stracić, ale uwierzcie mi, nie mam czasu.. Zastanawiam się czy z tym nie skończyć, kiedyś było zupełnie inaczej.. Niekiedy myślę sobie, że niedawno pisanie było dla mnie przyjemnością, a teraz jest przymusem. Nie chcę tak myśleć, ale kiedyś musiałam wam o tym napisać. Nie mogę już tak dalej.. Musicie dać mi trochę czasu, abym od nowa zaczęła pisać codziennie, lub kilka razy dziennie. Proszę was o pomysły na nowe posty, bo chcę aby tych postów było więcej niż 31... Wchodzę na bloga, czytam wasze, ale nie mam pomysłu co do was napisać i czym was zainteresować, wiele postów tematycznych już było i nie mam zamiaru ich powtarzać.'piszę, mam pomysł, chwila zrezygnowania, wymazuję tekst, kończę..' 


'Czasem  poddaję się zbyt szybko'

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i obraźliwe komentarze nie będą przeze mnie tolerowane. Skomentujesz - postaram się zrobić to samo ♥