wtorek, 23 kwietnia 2013

Cel osiągnięty

Witajcie moi kochani!
Ostatnio mówiłam wam o pewnym wydarzeniu na blogu, które będzie. Teraz mogę wam osobiście oznajmić, że jest to SETNY post. Pamiętam jak zakładałam bloga, ale tylko z czystej ciekawości jak to jest i zostałam. Nie chciałam tu nic pisać, ale jakoś tak wyszło, że zajrzeliście tu wy, a ja nie odeszłam. Bez was nic by tu nie było, dlatego dziękuję wam za wszystko, za komentarze, za wsparcie, bo nie dałabym rady. I choć czasem są dni, w których nie chcę tu pisać, to myślę o was i stwierdzam, że robię to dla was i dla siebie, więc  staram się. Nie jestem idealna, nikt nie jest, nie piszę codziennie tak jak w grudniu., zobaczcie ile z tamtego miesiąca jest postów, a teraz wszystko jest inne, wszystko się zmienia. Nigdy nie myślałam, że uda mi się napisać tyle postów. Dla niektórych być może jest to nic, ale dla mnie jest to wielkie osiągnięcie w życiu! Bardzo mi zależy na blogu, na tym, aby dzielić się z wami chociaż częścią mojego życia, mimo iż nie ma tu mojego zdjęcia, to mam nadzieję, że po części mogliście mnie poznać. A co do dodania zdjęcia, jak na razie nie będę tutaj zamieszczać zdjęcia mojej osoby, myślę, że to zrozumiecie, bo nie chcę później niechcianych sytuacji.. Wiecie, że kocham fotografię, modę oraz blogowanie. Teraz musicie pomóc mi dojść do 150 postów, tutaj było ich 50... Dziękuję raz jeszcze za każdy miły komentarz otrzymany od was. Teraz już uciekam! <3

2 komentarze:

Spam i obraźliwe komentarze nie będą przeze mnie tolerowane. Skomentujesz - postaram się zrobić to samo ♥