poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Trzeba zaprzestać

Hej! Po niewielkiej przerwie powracam. Na początku mówię dlaczego mnie nie było, a mianowicie jest piękna pogoda, więc trzeba korzystać. Poprzedni tydzień był świetny! Codziennie spotykałam się z przyjaciółmi i było naprawdę zabawnie. Ostatnio pomyślałam, że zaprzestanę trochę z internetem, laptopem i całym wirtualnym światem, aby móc trochę odpocząć od tego wszystkiego. Oczywiście notki jak były, tak będą, ale nie będę tu spędzała wolnego czasu aż tak dużo, jak ostatnio, bo widać moje wyniki w nauce przez to, nie jest źle, ani nie jest dobrze. Bywało lepiej. Więc teraz muszę się wziąć za siebie, znowu.. Ostatnio pisałam o ćwiczeniach... niestety przestałam, dlatego muszę zacząć od nowa. Taka właśnie jestem ja. Nie wiem co się dzieje, ale mówię tak; ';w sumie dzisiaj nie zrobię ćwiczeń, zrobię jutro, ale więcej, czyli za dzisiaj i za jutro;"- i tak jest codziennie. Nie mogę powiedzieć, bo ostatnio ćwiczyłam cały tydzień. No ale jest jak jest teraz. Nie mogę się doczekać następnego posta... będzie taki bardziej "wyczekany", ale o tym już w następnym poście. Cześć! <3
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

3 komentarze:

  1. U mnie też piękna pogoda i próbuje spędzać więcej czasu na dworze! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm... skąd ja to znam? 'A nie chce mi się, zrobię jutro + za dzisiaj' (ta jasne ;/)
    A pogoda wyjątkowo nam się udała *.*
    Miłego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą przeze mnie tolerowane. Skomentujesz - postaram się zrobić to samo ♥