piątek, 3 maja 2013

Rain

Siedzę w pokoju, patrzę w okno i widzę krople deszczu uderzające o parapet. Nigdy bym nie pomyślała, że w majówkę może padać deszcz, a pogoda ma nie sprzyjać. Miałam tyle planów, nie wiedziałam czy się wyrobię w czasie, teraz większość z nich nie wypali. Czuję się zawiedziona. Mamy wolne, nie chodzimy do szkoły, a pogoda robi nam psikusy. Chciałam pojechać z przyjaciółmi na grilla i pod namioty, to też się nie uda.. dlaczego nigdy nic nam nie wychodzi? dlaczego kiedy chodzę do szkoły świeci piękne słońce? Nie rozumiem. Chociaż wam życzę udanej majówki i dajcie mi znać jaka u was pogoda. Do wieczora.
♥(zmieniam dzisiaj wygląd bloga chociaż troszkę).

2 komentarze:

  1. U mnie w środę było pięknie, a wczoraj i dziś jest już gorze, ale i tak wszystkie moje plany wypalą także majówka udana! :)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą przeze mnie tolerowane. Skomentujesz - postaram się zrobić to samo ♥