sobota, 6 kwietnia 2013

Mam dość

Hej!
Tego posta powinnam dodać w środę, ale wyszło jak wyszło. Mój wolny tydzień się skończył i znów zaczęła się szkoła., przez co mam mniej czasu na wszystko. Przy komputerze siedzę tylko kilka godzin i patrzę rzeczy związane ze szkołą. Na bloga nie mam czasu. Mam tego wszystkiego dosyć. Te trzy dni, któe były w tym tygodniu, minęły zdecydowanie szybko, ale teraz zaczynam już nowy tydzień i zapowiada się nieciekawie. Nie chcę już mówić o szkole, dlatego powiem jeszcze co u mnie. U mnie wszystko w porządku, planuję jakieś tematyczne posty na najbliższy tydzień i chciałabym jeszcze was prosić o jakieś propozycje postów ;)
Chcę chociaż troszkę słońca.

4 komentarze:

  1. Ja też nie mam pomysłów na posty:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Też chcę ♥
    Mi tam nie przeszkadzają krótkie posty, ale dodawaj te cudne zdjęcia :)

    the-world-of-miikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam już dosyć tej szkoły. Z niecierpliwością czekam na wakacje! :)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą przeze mnie tolerowane. Skomentujesz - postaram się zrobić to samo ♥