niedziela, 31 marca 2013

Zimowa aura

Witajcie kochani.
Dzisiaj mamy Wielkanoc, a właściwie jest już koniec, bo nastał wieczór, pewnie jesteście jeszcze z rodziną, aczkolwiek ja teraz piszę. Cały dzisiejszy dzień spędziłam w gronie rodzinnym, oczywiście nie całej rodziny, bo u mnie nie ma takiej tradycji, że spotykają się wszyscy wraz z rodziną mamy i taty. Dzisiaj było skromnie, na obiad przyszła babcia, ale chyba nie ważne jest to kto przyjdzie tylko jak zapamięta się te święta. Zawsze  Boże Narodzenie spędzam z praktycznie całą rodziną, ale Wielkanoc dla mnie jest to święto jak święto. Trwa tylko dwa dni, w tym pierwszy dzień jest bardziej rodzinny, a w drugi już każdy robi to, co chce. Te święta z pewnością zapamiętam, ponieważ cały dzień sypie śnieg, śniegu w niektórych miejscach jest po kolana, także nie cieszy mnie to ani trochę. Zapomniałam wam złożyć wcześniej życzeń świątecznych, a więc Zdrowych i Wesołych Świąt Wielkanocy! Dzisiejszy dzień również spędziłam przy książkach, ponieważ po świętach czeka mnie masa nauki i sprawdzianów, nie wiem jak ja to pogodzę z blogiem, ale postaram się! Tym razem nie zawiodę was tym pisaniem. W tej chwili idę się uczyć, a wam życzę miłego wieczoru ;)
Gdzie się podziała wiosna, czasem aż mi się chce płakać gdy widzę zimę za oknem. 

9 komentarzy:

  1. u mnie też nie ma tak że cała rodzina przyjeżdża i taka sielanka czy coś, moja rodzina jest w większości pokłócona nie wytrzymali by w jednym pomieszczeniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnie zdanie mam tak samo :(.
    w wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    bezsennaaaa-magias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy już pragnie wiosny ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę doczekać się wiosny..

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam na wiosnę. ♥
    u mnie też nie zjeżdża sie cała rodzina ;c

    the-world-of-miikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie też cała rodzina się nie zbiera, zazwyczaj jeden dzień spędzam z rodziną taty, a drugi z mamy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aj uwielbiam rodzinne zgromadzenia :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wczoraj byłam u babci a dziś rodzina mojego taty była u nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również bardzo tęsknię za wiosną! ;d
    obserwujemy? ^^

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą przeze mnie tolerowane. Skomentujesz - postaram się zrobić to samo ♥