piątek, 29 marca 2013

Już niedługo

Czeeść;*
Święta nadchodzą, natomiast w zimowej scenerii. Tak śnieg nadal pada i nie przestaje, stąd tracę chęci do pisania na blogu. Nigdy nie wyobrażałam sobie świąt Wielkanocy ze śniegiem, z temperaturą na minusie i przede wszystkim w kurtce zimowej! Odbiegając trochę od tematu posta w końcu doczekałam się dni wolnych od szkoły! Nareszcie mogę się wyspać i wstać po 10! Jeszcze jedno pytanie jak usunąć cienie z pasków bocznych?- ostatnio pytałam, ale nikt nie powiedział ;) Gdybyście mogli, to pod postami zadawajcie mi pytania, a ja zrobię post z odpowiedziami ;) CZEŚĆ ♥
Z kim spędzacie święta?

3 komentarze:

  1. Cudny blog, czytałam dawniej twojego bloga ale pod inną nazwą ;)
    Obserwuje myślę, że ty także zaobserwujesz ;)
    the-world-of-miikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki jest twój ulubiony kolor?
    Co cenisz u innych?
    Twoje ulubione blogi?
    Życzę wesołych świąt ; *

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj też tracę chęci do pisania, niestety :c.
    Ale mam nadzieję, że wkrótce śnieg stopnieje i będzie ciepło! : )

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą przeze mnie tolerowane. Skomentujesz - postaram się zrobić to samo ♥