wtorek, 19 marca 2013

Znowu

Witajcie.
Po długiej przerwie, bez żadnego wcześniejszego znaku powracam. Nie chciałam nie pisać. Chciałam, aby mój blog był sensowny, ciekawy i nie chodzi mi już o wygląd, aczkolwiek mam w planach go zmienić, najprawdopodobniej zaraz się za to zabiorę. Nie będę was przepraszać, wyżalać się, ponieważ prawdziwy bloger pisze wtedy, kiedy ma na to ochotę, a nie z przymusu. Czasem mam dużo pomysłów na notki, ale gdy zaczynam je pisać, to czar pryska. Wymazuję tekst i jestem na siebie strasznie zła, za to że nie umiem napisać czegoś konkretnego. W ostatnim tygodniu musiałam pozałatwiać wiele spraw prywatnych, z rodziną, szkołą, przyjaciółmi. Praktycznie wszystko wróciło do normy, ale dążę do uzyskania tego co było kiedyś. Teraz siedzę na krześle, trzymam kubek herbaty w ręku i piszę do was, staram się. Do tego słucham tej piosenki i myślę, że zaraz dostanę chęci do prowadzenia tego bloga, zrobię wszystko, żeby to się udało i nie  zawiodę was. Tymczasem muszę kończyć i idę pracować nad zmianą wyglądu bloga!




8 komentarzy:

  1. cieszę się, że wróciłaś. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aj też tak miałam :).
    Możliwe, że pamiętasz mojego starego bloga youloseacuity. Usunęłam go, zrobiłam sobie przerwę, a teraz z głową pełną pomysłów wracam ponownie i mam nadzieję, że tym razem będzie lepiej! :). Tobie też życzę powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mogłabym nie pamiętać? Dziwiłam się dlaczego go usunęłaś. Aczkolwiek na pewno znów zacznę go czytać! Dziękuję i mam nadzieję, że już nie zostawię bez słowa na te kilka dni ;);*

      Usuń
  3. Rozumiem cię też tak mam czasem. Fajna nutka ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że wróciłaś <3

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą przeze mnie tolerowane. Skomentujesz - postaram się zrobić to samo ♥