sobota, 9 marca 2013

Nigdy nie odpuści

Witam was wszystkich z wielkim chłodem. Ostatnio pisałam, że przyszła wiosna, cieszyłam się strasznie, bo kto by się nie cieszył? A jednak. Zrobiłam sobie wielką nadzieję, chciałam jechać po wiosenne nowości ciuchowe, buty, kurtkę. W czwartek zrobiło się chłodno, był zimny wiatr, pogoda nie sprzyjała. Wczoraj obudziłam się, wstałam, poszłam zobaczyć jaka pogoda, myślałam, że będzie słonecznie, nie wiedziałam jakie trampki wybrać, jaką kurtkę. Wszystko się zmieniło, podeszłam do drzwi balkonowych i ujrzałam świat przykryty białym puchem, nie dowierzałam własnym oczom. Zrobiło mi się smutno, bo było tak ciepło, chodziłam w samym swetrze, aż tu nagle pojawiła się zima, która wcale nie odpuszcza. Dzisiaj dzień również całkiem zimowy, jutrzejszy pewnie też. Miałam plany na weekend, ale niestety pogoda zrobiła swoje. Zaraz będę zmuszona się pouczyć i posprzątać pokój, także żegnam was razem z zimą i czekam z utęsknieniem na wiosnę ;)

1 komentarz:

  1. miałam to samo przeżycie rano :(
    myślałam ze będzie piękna wiosna a tu śnieg...
    no ale już bliżej do wiosny niż dalej!!!

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą przeze mnie tolerowane. Skomentujesz - postaram się zrobić to samo ♥