czwartek, 7 marca 2013

Spring

Witajcie kochani ;*
Mam strasznie dobry nastrój, ponieważ wiosna przyszła w pełni. Ostatnio dużo czasu spędzam poza domem. Wczoraj udałam się na długi spacer z przyjaciółmi, strasznie mi tego brakowało. Piękny słoneczny dzień trzeba było wykorzystać! Dzisiaj już nie było tak przyjemnie, pojawił się zimny wiatr, a my w wiosennych kurtkach, trampkach, niektórzy w samych bluzach, co było przesadą! Oczywiście to nie zmienia faktu, że świetnie się bawiliśmy. Czasem zastanawiam się, co by było gdyby nie było szkoły? Nie poznałabym tych wspaniałych ludzi i nieważne, że nie mam jednej najlepszej przyjaciółki, czy też przyjaciela, nadal szukam, ale za to mam bardzo dobrych przyjaciół, na których mogę polegać. <3

3 komentarze:

  1. O tak gdyby nie szkoła, to wgl. moje życie nie miałoby sensu ;)

    miiikusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. co do ostatnich zdan zgadzam sie w 100%!
    a co do wiosny to u mnie zima właśnie jest od 2 godzin :(
    a juz było tak pięknie!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. była wiosna ale znikła :(

    ciekawy blog :)
    mhm obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą przeze mnie tolerowane. Skomentujesz - postaram się zrobić to samo ♥