wtorek, 5 marca 2013

Porównanie

Cześć wszystkim ;*
Dzisiaj przychodzę do was z małym porównaniem pomadek ochronnych. Nie będzie tutaj firmy nivea, ponieważ moim zdaniem każda z was orientuje się czy są dobre czy nie. Według mnie jak najbardziej. Będzie to porównanie dwóch różnych firm, które mają zbliżone do siebie ceny. Także zapraszam ;)
* Pierwsza pomadka jest z firmy Johnson & Johnson. Jej cena to 5.99. Pomadka jak dla mnie cudowna. Ma piękny waniliowy zapach, jest bez koloru i świetnie nawilża usta. Kiedyś moje usta były bardzo "suche", gdy zaczęłam używać tej pomadki stały się takie jak dawniej, zdecydowanie jestem na tak. Jest wydajna, nie wiem kiedy ją zakupiłam, ale jest to moje pierwsze opakowanie, wydaje mi się,że było to pod koniec grudnia. Oczywiście na początku używałam jej każdego dnia, ale mam też inne i używam codziennie inną. Są jeszcze inne zapachy, ale jak dla mnie najlepszy jest ten. Był to tani i dobry zakup. Zapewne będzie w każdej drogerii. 
* Druga pomadka jest z firmy Isana, została zakupiona w Rossmannie jak widać. Jej cena to 4.19. Wiele osób podchodzi do takich firm dość sceptycznie, ja chyba też, ponieważ zawsze biorę kosmetyki ze znanych firm, a nie takich, ale nie mogę narzekać. Tą pomadkę kupiłam niedawno, jestem troszkę zawiedziona jej kolorem, ponieważ na ustach jest on jasny różowy, który kompletnie mi nie pasuje, pomadka jest ok, ale nie za bardzo podoba mi się jej zapach w porównaniu do pomadki pierwszej. Myślałam, że pomadka będzie trochę inna, a mianowicie nie będzie miała koloru i będzie mniej się świeciła, bo tutaj chodzi o ochronę naszych ust. Drugi raz jej nie kupię, chociaż może latem do opalonej skóry będzie lepiej pasować. Inne pomadki z tej firmy też są dobre, ale ta nie przypadła mi do gustu.


To zdjęcie nie odzwierciedla koloru pomadek, ale jest zbliżony. Dzisiaj nie wyszło mi robienie zdjęć, ale nieważne. Do następnej notki, cześć ;* 

2 komentarze:

  1. też zazwyczaj kupuję rzeczy z tych "znanych" marek.

    OdpowiedzUsuń
  2. oo też muszę zakupic sobie nowe pomadki ochronne :)
    dobry post!pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą przeze mnie tolerowane. Skomentujesz - postaram się zrobić to samo ♥