niedziela, 3 marca 2013

Powrót do przeszłości

Czeeść ;*
U mnie wiosna coraz bliżej, słońce cały wczorajszy dzień świeciło w moje okna, dzisiaj też. Uwielbiam wiosnę, wszystko jest takie kolorowe, przyroda budzi się do życia, można wyjść na długie spacery. Chociaż kalendarzowa wiosna za kilkanaście dni, ja już ją czuję. Jest już niedaleko. Powrót do przeszłości, nie to nie będzie tag. Zawsze jak byłam mała dostawałam dużo słodkości wielkanocnych, w tym roku również sobie zażyczyłam. Oj tak, miło jest cofnąć się do dzieciństwa, jestem jeszcze dzieckiem, ale nie takim małym i nawet najprostsza rzecz mnie uszczęśliwia. Ostatnio rozmyślałam nad wakacjami, chciałabym pojechać za granicę, chociaż nie wiem czy to wypali. Uwielbiam podróżować i przywozić masę zdjęć ze sobą ♥
Oczywiście mowa była o tych słodkościach.
Znów czekoladowy? :C
Skończyło się! 

Wybaczcie mi te zdjęcia, ale naprawdę nie miałam jakich dodać, a te zostały zrobione kilkanaście minut temu ;)

5 komentarzy:

  1. Haha wielkanocne jajeczka ♥
    Uwielbiam <3

    miiikusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkanoc kojarzy mi się z tymi jajeczkami, tylko że mniejszymi. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie są duże, może tak się wydawać, ponieważ zdjęcia zostały wykonane makro. ;)

      Usuń
  3. ooo wielkanocne jajka!:D:D
    uwielbiam je:)
    wiosna na szczęście coraz bliżej!:)
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą przeze mnie tolerowane. Skomentujesz - postaram się zrobić to samo ♥