piątek, 8 lutego 2013

Znów

                ♥ Witajcie kochani.

W ostatnim poście pisałam, że powoli zbliża się wiosna. Niestety wczoraj padał wieczorem śnieg i do rana był, teraz też. No nic, tylko złudzenie z tą wiosną. Oczywiście jakby nie było zimy, wychodzę ze szkoły z uśmiechem na twarzy, że piątek, i co? Rzucają śnieżkami, niby uroki zimy, ale mi to nie odpowiada, jeszcze po szkole. Pomijając ten fakt przed chwilą wróciłam ze spotkania. W szkole nie było źle, jeden sprawdzian, a reszta to już lajt. Ten tydzień strasznie szybko mi zleciał, oby do marca.
 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

2 komentarze:

  1. tak oby do marca!
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog ;)
    Obserwuje i liczę na rewanż ;)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie ;)
    http://lucky-loser-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą przeze mnie tolerowane. Skomentujesz - postaram się zrobić to samo ♥