czwartek, 7 lutego 2013

Tłusty Czwartek

                      Czeczeczeczecze;*

Dzisiaj tłusty czwartek! Dzień, w którym na bok idą diety i jemy tyle ile chcemy! Taki dzień jest w sumie raz w roku więc należy go wykorzystać. Chociaż niektórzy mogą mieć wyrzuty sumienia przez tydzień. Ja osobiście za takimi rzeczami nie przepadam, ale dzisiaj się skusiłam i zjadłam 2. Nie to, że nie lubię, ale nie przepadam za tym co "tłuste?". Słyszałam, że w cukierniach było pełno ludzi, oczywiście ja nie byłam, bo mam ważniejsze rzeczy na głowie. Jak już mówiłam chcę mieć świadectwo z czerwonym paskiem. Pierwsza klasa gimnazjum i może to być ostatni rok, ponieważ później należy uczyć się konkretnych przedmiotów i nie ma czasu na błahostki. Dzisiaj były oceny, jutro sprawdziany. Tylko jutro i wolne, weekend zaplanowany, jutrzejsze popołudnie też. ;)
I jakby nie było, wpis z pączkiem w roli głównej! 
A wy, ile zjedliście dzisiaj pączków? 

5 komentarzy:

Spam i obraźliwe komentarze nie będą przeze mnie tolerowane. Skomentujesz - postaram się zrobić to samo ♥