środa, 6 lutego 2013

Zabiegana

Heej.
Nie mam czasu na posty w dzień, niby dzisiaj przyszłam wcześniej ze szkoły, ale musiałam ogarnąć kilka spraw, więc dopiero teraz udało mi się tutaj napisać. Dzisiaj w szkole jak to w szkole, nic ciekawego, fajnie było. Było na co popatrzeć, ale nie będę wtajemniczać, bo nie jest to ciekawe. Kolejny tydzień nie mam na nic czau, tak, wy też to zauważyliście? A żeby napisać konkretną notkę, to już mowy nie ma. Niestety, obiecuję że się poprawię, chociaż wy też powinniście, bo za często teraz też tu nie zaglądacie. ^^ Czuję już wiosnę, nie w pełni, ale już się zjawia małymi kroczkami. Chociaż dzisiaj jeszcze naprószył śnieg, z czego jestem strasznie niezadowolona. Zaraz idę się wykąpać i pójdę spać, bo jestem wykończona.
Dzisiejsze:3
Wszystko bym oddała za to, żeby teraz mieć ferie. '

4 komentarze:

  1. Ja che już wiosnę, a najchętniej lato!
    Coraz więcej rzeczy do zrobienia, a coraz mniej czasu :(
    Na szczęście od poniedziałku mam ferie! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę ferii, ja miałam jako pierwsze województwo.

      Usuń
  2. . ja już miałam ferie na początku -.-
    wow to ty rysowałaś ?

    miiikusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest zdjęcie, które wczoraj zrobiłam, nie rysowałam, tak wyszło. ;)

      Usuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą przeze mnie tolerowane. Skomentujesz - postaram się zrobić to samo ♥