poniedziałek, 11 lutego 2013

Bez tłumaczenia

 Witajcie.
Tak wiem, nie było mnie cały weekend, ale nie zamierzam się za każdym razem tłumaczyć, dlaczego danego dnia mnie nie było. Musicie to zrozumieć, mam swoje prywatne życie i nie chcę ciągle siedzieć przed laptopem i szukać szczęścia, którego tu nie ma. Wiem, że blog to zobowiązanie, musimy tu pisać jeżeli chcemy mieć wiernych czytelników, ale nie możemy być na każde zawołanie. Wybaczcie, jeżeli nie mam o czym pisać, nie będę tego robiła. Wychodzę z założenia, że nie ma sensu pisać czegoś co nie jest w żadnym stopniu ciekawe. Moje postanowienie to piszę kiedy chce i na jakiś temat, oczywiście będą pojawiały się posty dotyczące mojego życia i tego co w danym dniu robiłam. Myślę, że mnie zrozumiecie. Cześć!

Kilka dni temu minęły dwa miesiące bloga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i obraźliwe komentarze nie będą przeze mnie tolerowane. Skomentujesz - postaram się zrobić to samo ♥