wtorek, 12 lutego 2013

Nie jest źle

 Witajcie kochani!

Dzisiejszy dzień w szkole minął zdecydowanie dobrze! Same pozytywne oceny, jestem zadowolona. Teraz planuję się pouczyć na jutrzejszy sprawdzian. Umiem praktycznie, ale strasznie mi się myli. Obiecałam sobie, że muszę mieć z tego przedmiotu 5 i słowa dotrzymam! Czyli jednym słowem od lutego do czerwca surowa nauka. Już mi się odechciewa jak to pisze, lubię uczyć się jak jest widno, już kiedyś pisałam, bo jak się ściemni to nie mam ochoty i najchętniej położyłabym się spać, no nic miłego dnia wam wszystkim życzę. ;)
Ktoś z was ma ferie? ;)

3 komentarze:

  1. Ja mam już ferie. :D I mi również nie chce się uczyć gdy się ściemnia, bo najchętniej poszłabym spać. :) Ale fajne pączki. *.*
    http://oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej nie wiem czy kojarzysz ale prowadziłam kiedyś bloga pod podobną nazwą która jest teraz :). Chciałam cię poinformować że zmieniłam bloga i mam teraz nowego więc zapraszam na niego + obserwuję i licze na rewanż :)

    http://bezsennaaaa-magias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja! ja! i niezmiernie się z tego cieszę. Dwa piękne tygodnie nicnierobienia *.*
    Miłej nauki!

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą przeze mnie tolerowane. Skomentujesz - postaram się zrobić to samo ♥