czwartek, 14 lutego 2013

♡Valentine's day♡

♡♡♡♡ Witajcie kochani! ;*
Dzisiaj mamy Walentynki, nie jest to polskie święto, ale jednak wiele par je obchodzi. Gdy słyszę "walentynki" od razu przypominają mi się serduszka, czerwony kolor i wszystko co dobre. Ja nie znalazłam swojej drugiej połówki, mam jeszcze czas i jakoś na razie mi to nie przeszkadza. Ale wszystkim, którzy już odnaleźli swojego jedynego/swoją jedyną życzę wszystkiego co najlepsze, a w szczególności MIŁOŚCI! Ja osobiście lubię to święto, ale zawsze jak ma się je z kimś spędzać jest lepiej. ♡♡♡♡
Love - w sumie nie wiem dlaczego mi się tak skojarzyło może przez słówko "love" ?

A wy, z kim spędzaliście WALENTYNKI?

3 komentarze:

Spam i obraźliwe komentarze nie będą przeze mnie tolerowane. Skomentujesz - postaram się zrobić to samo ♥