sobota, 16 lutego 2013

Coś więcej

Witajcie!
Dzisiaj chciałabym wam napisać coś więcej o moim jednym z zainteresowań i o tym jak to wykonuję. A mianowicie jest to fotografia i zdjęcia. Uwielbiam to,  można pokazać swoje emocje i to co chcemy, aby było na zdjęciu. Ja swoją przygodę z fotografią zaczęłam ok. półtora roku temu. Moje pierwsze zdjęcie nie było wcale jakieś najlepsze, chodzi mi tutaj o makro. Po prostu byłam na dworze i przełączyłam niechcący ustawienia ze zwykłego zdjęcia na makro i nie żałuję. Gdybym wtedy tego nie zrobiła nie zainteresowałabym się tym. Uwielbiam robić zdjęcia wszystkiemu, zaczynając od nadmorskiego piasku, kończąc nad krajobrazami. Mój aparat nie jest lustrzanką, ale moim zdaniem robi świetne zdjęcia. Ostatnio wpadłam na pomysł, że zakupię lustrzankę, może to będzie NIKON. Muszę się jeszcze rozejrzeć i wtedy kupię. Wiele osób w dzisiejszych czasach ma lustrzanki i uważają się za wielkich fotografów. Ja rozumiem, każdy robi ładne zdjęcia na swój sposób, ale nie potrzeba od razu zakładać swojego fanpage. To jest tak jakby pierwszy post o moim jednym z zainteresowań, myślę że nie pierwszy ani ostatni. :)

3 komentarze:

  1. Też nie rozumiem ludzi posiadających lustrzanki, którzy myślą, że robią super zdjęcia albo wymagają tego od aparatu, bo w końcu mają te lustrzanki -aparaty, które powinny robić lepsze zdjęcia od zwykłych cyfrówek, ale niestety jakość zdjęcia tak naprawdę zależy od osoby stojącej za wizjerem ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym chciała mieć lustrzankę,szczególnie,że niedawno popsułam mój aparat -.- :)
    Urocze to zdjęcie <3
    ---
    Zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą przeze mnie tolerowane. Skomentujesz - postaram się zrobić to samo ♥