niedziela, 17 lutego 2013

Od nowa

Cześć wszystkim!
Dzisiejszy dzień minął w miarę fajnie. Miałam dużo nauki, później nie było mnie w domu, dlatego teraz znalazłam czas na napisanie tej notki. Wczoraj jak i dzisiaj posprzątałam cały swój pokój, została mi szafa, w całym tym "bałaganie" znalazłam koraliki, które uporządkowałam i pogrupowałam na kolory. Wygląda to bardzo fajnie i nawet miałam dobrą zabawę z segregowaniem ich. Od jutra znów zaczyna się nowy tydzień szkolny, czyli nowe oceny, sprawdziany, kartkówki, lekcje. Ostatni tydzień bardzo szybko mi zleciał, myślę że z tym też tak będzie. Chociaż jutro mam 7 godzin, z czego przynajmniej 3 będą lajtowe. No nic, na dzisiaj żegnam się z wami, dobrej nocy i dobrych ocen w szkole! ;)

Chciałabym być teraz daleko stąd. 

3 komentarze:

  1. ja mam jeszcze tydzień ferii <3

    OdpowiedzUsuń
  2. . Ja mam sprawdzian z geografii i to na 1 lekcji :-{

    miiikusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że dzień w szkole minął ci dobrze :))

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą przeze mnie tolerowane. Skomentujesz - postaram się zrobić to samo ♥