czwartek, 28 lutego 2013

Ubranie

Witajcie kochani ;*
Dzisiaj miałam dodać dwa posty, ale niestety zostaniemy przy jednym. Chciałabym wam napisać coś o ubraniach, jest to może dość powszechny temat postu na różnych blogach, ale dlaczego nie? Spróbuję napisać coś więcej.
zdjęcia z love it 
Ubranie
Niby jest powiedzenie, dość często stosowane przez osoby dorosłe, że "wygląd nie świadczy o człowieku", owszem, ale chyba nikt nie czuje się dobrze gdy jest ubrany trochę inaczej niż inni. Zacznijmy od tego co ja preferuję na każdy dzień. Do szkoły zawsze staram się wybierać zestawy dość luźne, aby było mi wygodnie. Często wybieram koszulę i zwykłe spodnie, natomiast uwielbiam chodzić w bluzach i swetrach. Ostatnio polubiłam ubierać się bardziej "elegancko", nigdy nie ubierałam koszul, marynarek, a teraz ? Odmieniło mi się. Oczywiście nie jest to tak, że cały tydzień jestem zapięta pod sam kołnierzyk, noszę luźne bluzy, swetry i tego typu rzeczy. Moje koleżanki czy też inne osoby z mojej szkoły nie ubierają się inaczej, aczkolwiek są osoby, na których można zawiesić oko. Najważniejsze jest czuć się dobrze w tym, w czym się jest ubranym.
zdjęcia z love it 

Jeżeli chcecie w następnych postach mogę podawać wam zdjęcia jakiś rzeczy, które są teraz w nowych kolekcjach w sklepach. Ostatnio jak byłam w galerii podobało mi się tyle rzeczy, aczkolwiek stwierdziłam, że jeszcze się wstrzymam, także zapraszam do sklepów, popatrzcie i powiedzcie, w którym sklepie kolekcja przypadła wam do gustu. Teraz planuję zakup kurtki i butów na wiosnę, stawiam na parkę i może vansy, chociaż może inne buty przypadną mi do gustu? Kto wie, zobaczymy. Może wy mi doradzicie jakieś? Planuję zrobić serię "ubraniową", być może w następnym poście będzie coś o butach? Jutro już piątek, obiecuję dwa posty, a teraz żegnam was, cześć ♥ Więcej możecie przeczytać tutaj KLIK.
♥♥♥♥

1 komentarz:

  1. Super blog ! ; )).

    Zapraszam do mnie, gdzie sprzedaję bransoletki:
    http://bransoletkimissouri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą przeze mnie tolerowane. Skomentujesz - postaram się zrobić to samo ♥